2008. november 27., csütörtök

DELHI

Delhi. 40 órás felejthetetlen (olyan kimerítő volt, senkinek nem ajánlom inkább a repülő 4x ennyiért, de tényleg!!!) busz út után (két karambolunk volt útközben) Delhiben töltődöm, amennyiben ez lehetséges egy poros, szmogos, zsúfolt többmilliós (12,8 millió) nagyváros közepén, Mysore előtt. Tényleg próbálok semmit tenni, harmadszorra vagyok itt, még lenne mit megnézni, de valahogy nem érzem szükségét. Fő tevékenységem, hogy próbálok minél többet és jobbat enni, talán pár kiló visszajön abból a közel 4-5 ből ami az ittlétem alatt lement. Na, nem azért mert eddig rosszul táplálkoztam volna, egyszerűen a mindennapi jóga, főként az Ashtangának köszönhetően, formálódik a testem, fogyok mint állat. Arról már nem is beszélve, hogy lassan (azaz máris) „ruhatár” cserére szorulok, úgy lógnak rajtam a cuccok… Valahogy indiai termékre nem vágyom, volt pár, de nem jött be. (addig is marad a G-style, alsógatya jócskán kivillant, a nadrág valahol a csípőcsonton billeg, stb. )

Többek ajánlására tegnap voltam McDonalds-ba! Na, nem azért mert annyira hiányzik a BigMac, teljesen jól megvagyok hús nélkül, ki akartam próbálni a vega hamburgert, ami ugyebár, tudtommal, kicsiny földrészünkön nem annyira elérhető a „cég” kínálatában (mondjuk, kereslet sem lenne rá nagyon szerintem). Hát nem kifejezetten jógikus táplálék a McVeggie Menu de talán ennyi még belefér az elkövetkező ½ év saját magamra való főzés előtt (mint eddig Rishikeshben. na jó nem minden nap, de igyekszem, kedves SwamiJ-m iránymutatásához hűen táplálkozni, minél kevesebbet, idegen által készített ételt fogyasztani. tényleg teljesen más érzés már az első hét után).

Holnap hajnalba repülök Bangaloreba, majd egy rövid buszút után, remélhetőleg kora délutánra utazásom fő állomására érkezem: MYSOREba.

(ez a terv, de tegnapi tragikus Mumbay-i események miatt, biztos nem lesz rövid az út. Itt Delhiben,már minden nyugati érdekeltség előtt fémdetektoros motozás van)

Nincsenek megjegyzések: